კრიტერიუმები
|
4
|
3
|
2
|
1
|
მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს საკუთარი პიროვნული თვისებები,
მისწრაფებები და შესაძლებლობები
|
მოსწავლე აანალიზებს საკუთარ პიროვნულ თვისებებს,მისწრაფებებს და შესაძლებლობებს
|
მოსწავლე აანალიზებს საკუტარ პიროვნულ თვისებებს ,მისწრაფებებს .სჭირდება
დახმარება
|
მოსწავლე ბოლომდე ვერ ასახელებს საკუტარ პიროვნულ თვისებებს სჭირდება
დახმარება
|
მოსწავლე ვერ ასხელებს საკუთარ პიროვნულ თვისებებს
|
მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს საკუთარი ადგილი და მნიშვნელობა საზოგადოებაში
|
მოსწავლეს განსაზღვრავს საკუთარ ადგილსა და მნიშვნელობას საზოგადოებაში
|
მოსწავლე განსაზღვრავს საკუთარ ადგილსა და მნიშვნელობას საზოგადოებაში
დახმარებით
|
მოსწავლეს უჭირს საკუთარი ადგილისა და მნიშვნელობის განსაზღვრა საზოგადოებაში
დახმარების გარეშე
|
მოსწავლე ვერვერ განსაზღვრავს საკუტარ ადგილსა და მნიშვნელობას საზოგადოებაში
|
მოსწავლეს
შეუძლია
გაანალიზოს
პროფესიონალიზმის
მნიშვნელობა
პიროვნების
განვითარებისათვის
|
მოსწავლე აანალიზებს პროფესიონალიზმის მნიშვნელობას პიროვნების განვითარებისტვის
|
მოსწავლეს სჭირდება დახმარება პროფესიონალიზმის მნიშვნელობის გაგებისათვის
|
მოსწავლეს ვერ იგებს პროფესიონალიზმის მნიშვნელობას მასწავლებლის გარეშე
|
მოსწავლე ვერ აანალიზებს პროფესიონალიზმის მნიშვნელობას პიროვნების განვიტარებისტვის
|
მოსწავლეს შეუძლია შეადგინოს საკუთარი მომავალი საქმიანობის გეგმა
|
მოსწავლე ადგენს საკუტარი მომავალი საქმიანობის გეგმას
|
მოსწავლე ადგენს საკუთარი მომავალი საქმიანობის გეგმას მასწავლებლის
დახმარებით
|
მოსწავლეს უჭირს საკუტარი მომავალი საქმიანობის გეგმის დადგენა მასწავლებლის
გარეშე
|
მოსწავლე ვერ ადგენს საკითარი მომავალი საქმიანობის გეგმას
|
შეფასების რუბრიკა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment